پکینگ نت اسپلش pp

: نت اسپلشPPپکینگ

این سری از پکها به جهت استفاده در پروسه های صنعتی طراحی شده اند , چراکه بعلت مواد بکار رفته در پروسه تولید , این پکها جهت دماهای بالاتر از 60 درجه سانتیگراد مناسب بوده و توصیه میشوند. این دما به واقع دمای حداکثری تحمل پی وی سی میباشد . دمای حداکثری تحمل این پکها بالاتر از 110 درجه میباشد.
از مزایای این پکها به جهت استفاده در موارد مسکونی میتوان به امکان شستشو توسط مواد دیسکلر و عمر بیشتر از پکهای پی وی سی معمول اشاره نمود.
از معایب این پکها کمتر بودن بازدهی و کمتر بودن سطح تماس نسبت به پکهای پی وی سی میباشد.
که باعث پایین آمدن اختلاف دمای آب خروجی میگردد. درصد این کاهش دقیقا مشخص نبوده و به جهت نوع پک و محل و زمان فصلی متفاوت است ولی در حدود 10 الی 20 درصد پیش بینی و مشاهده شده است.

pp
این پکها در 3 شکل و صورت تولید میشوند که عبارتند از ::پک رول شده کوچک

پک نت اسپلش :
PP این پکها در واقع نوع بلوکی پکینگهای
میباشند. بعلت گران بودن پروسه تولید فراگیر نشده و بازدهی و کارایی آن بطور مشخص و عملی نامعلوم است. همچنین تنها جهت برجهای مکعب و مربع قابل نصب میباشد. ابعاد تولیدی این پکها بطور خاص و منحصرا در بلوکهایی به عرض 30 سانت و ارتفاع 30 سانت و در طولهای مورد نظر قابل انجام است.
از مزایای این نوع پکها تحمل دمایی بالا بخاطر جنس آن و عمر زیاد و قابلیت شستشوی آنهاست.
در عمل مشخص گردیده است که تخلیه و شستشوی پکها کار مشکلی میباشد ولیکن خریداران میتوانند با مشاوره و تحت نظر افراد مجرب میتوانند با ریختن مواد شستشو دهنده در برج بلوکها را تمیز نمایند.
در این مورد میتوانید با بخش خدمات گروه آبران تماس بگیرید.

Call Now Buttonتماس