فن تیغه ای PP

فن تیغه ای :

فن فلزی تیغه ای که از آلیاژ آهن در ساخت آنها استفاده میشود با تعداد زیاد پره 7-9 پره تولید شده و بیشتر موارد استفاده آنها در برجهای بتنی , نیمه بتنی , و فلزی طرح مارلی میباشد .

فن کامپوزیتی تیغه ای که بصورت 5 پره تولید شده و بعلت تولید دستی در این فن ها کیفیت کمتری نسبت به فن های دیگر دارند. عمر باله های این نوع فن مزیت این مدل میباشد.
فن تیغه ای فلزی آهنی با بازوی ثابت که همانطور که معلوم است قابل تنظیم نبوده و دارای 4 پره پهن میباشند. این فنها نیز در سالهای اولیه ورود برجهای خنک کن فایبرگلاس از روی فن های خارجی در آن زمان مهندسی معکوس شده و بعد از آنکه برای تنظیم فنها و یا کم و زیاد کردن حجم هوایی که توسط فن جابجا میشد نیاز به تغییر زوایا توسط تکنسین ها و تعمیرکاران به یک امرضروری مورد نیاز تبدیل گشت .
فن تیغه ای فلزی آهنی خیلی پهن که دارای بازوهای قابل تنظیم بوده و تنها بر روی برجهای خارجی ژاپنی و کره ای که به ایران وارد شدند نصب شده اند. این نوع برجهای خنک کن از نوع جریان متقاطع بوده و احتیاج به cfm بالا دارند و این امر بخاطر نوع سیستم ثقلی پاشش آب و cross flow بودن آنها میباشد از اینرو این فنها مختص این برجها طراحی و تولید شده اند.
فن مولتی وینگ یا فن تیغه ای کامپوزیتی . این نوع فن ها دارای پره هایی از جنس pp بوده و اولین بار به رنگ مشکی تولید و به بازار ارائه شدند . این فن ها که در مدلهای 5 – 7 – 9 پره مونتاژ میشوند دارای هابهای ضعیف آلمینیوم میباشند. لذا مصرف این فن ها جهت سرعتهای بالا مناسب نمیباشد. این فن ها اولین بار توسط شرکت محترم خزر فن مهندسی معکوس شده و بصورت کامل و با کیفیت توسط این شرکت تولید شدند. بطوریکه منحنی های هوادهی , سرعت پره ها , فشار و … برای این تولیدات تهیه و ارائه شد. این محصول در بروشورهای این شرکت z نام گرفت و اصولا برای سرعتهای پایین و حداکثر تا قطر 90 ( نهایتا 115) درنظرگرفته میشدند.

Call Now Buttonتماس