پکینگ شانه تخم مرغی

PVC انواع

پکینگهای پی وی سی به دو صورت بلوکی و رولی تولید میشوند. نسبت به انواع دیگر قیمت مناسبتری دارند و عمر معمول آنها در صورت داشتن ضخامت و کیفیت مناسب و استاندارد تعریف شده حداقل 5 سال و حداکثر 8 سال در محیط ها و رسوبات متفاوت آب میباشند. لازم به توضیح است که
رسوبات آب مصرفی برجها تاثیر مستقیم بروی بازدهی و عملکرد این سطوح دارند. لذا در مناطقی که
رسوبات آب مصرفی دستگاه زیاد است نصب رسوب گیر در کنار دستگاه اکیدا” توصیه میگردد.

شانه تخم مرغی یا پکینگ شانه تخم مرغیPVC

این پکها در ابتدا مخصوص برجهای فایبرگلاس جریان متقاطع تولید شدند و اولین بار در برجهای خنک کن شرکت ابارا که به ایران وارد شدند مورد توجه قرارگرفتند. امروزه شرکتهای ایرانی برای برجهای گالوانیزه جریان متقاطع نیز از این پکها استفاده مینمایند. نحوه تولید این پکها در ایران بدین صورت است که ورق های پی وی سی در ابعاد 60 در 110 تولید شده و در کنار هم یلوکهای با عرض دلخواه را تشکیل میدهند. در این بلوکها بعد 60 سانت عمق بلوک و برج خنک کن و بعد 110 سانت ارتفاع برج را پر مینماید.
لازم به ذکر است که در برجهای ژاپنی ابعاد حدود 100 در 100 سانت و در عرضهای دلخواه چیده میشوند. برخلاف پکهای ایرانی که در کارخانه بلوک میشوند , بطور برگی ارسال شده و در زمان مونتاژ دستگاه به یکدیگر چسبانده میشوند. نوع دیگری از این ورقها در برجهای ژاپنی دیده شده است که ارتفاعی برابر کل ارتفاع برج خنک کن را داشته و بدون چسباندن و توسط تراکم زیاد درکنار هم قرار میگیرند.

ابارایی یا پکینگ ابارا یا پکینگ طرح اباراPVC

برجهای ابارا دارای پکینگ های پی وی سی میباشند که در دو طرف این برجها نصب میشوند.
در این سری برج های خنک کن در هر سمت برج ( چپ و راست ) دو ردیف پکینگ بروی هم چیده میشوند. ردیف بالایی که در زیر تشت آب قرار میگیرد در همه تناژها دارای ابعاد یکسان و سایز بزرگ
این پکینگها میباشند.
ابعاد این ردیف در ارتفاع و عمق حدود 100 سانتیمتر میباشند. عرض دستگاه نسبت به تناژ برج متفاوت خواهد بود . ردیف پایین متناسب با تناژ برج و ابعاد برج خنک کن میتواند به دو صورت سایز بزرگ و یا سایز کوچک نصب شود. ابعاد سایز کوچک با همان عمق بوده و در ارتفاع محدوده 55 سانت الی 65 سانت میباشند. لازم به توضیح است که :
برخلاف پکهای ایرانی که در کارخانه بصورت بلوک درآمده و نصب میشوند , پکهای برج ابارا بطور برگی ارسال شده و در زمان مونتاژ دستگاه به یکدیگر چسبانده و در محل خود جایگذاری میشوند . متذکر میشود که کارشناسان فنی گروه آبران بعلت ضعف برج های خارجی در زمینه ارائه خدمات و گارانتی , موارد زیادی عملیات مونتاژ و تعمیر انواع برجهای خنک کن خارجی را در طی سالها انجام داده اند و در تولیدات اخیر برج های ابارا که در چند سال گذشته به ایران وارد شده اند , دیده شده است که ارتفاعی برابر کل ارتفاع برج خنک کن را داشته و بدون چسباندن و توسط تراکم زیاد درکنار هم قرار میگیرند.

Call Now Buttonتماس