برج خنک کن سانتریفیوژ

برجهای خنک کن سانتریفیوژ

توضيح فارسي : این برجها دارای بدنه فلزی با ورق گالوانیزه به ضخامت متناسب در قسمتهای مختلف از 7/0 تا 2 میلیمتر میباشند.
فن این دستگاهها مبین مدل آنها بوده و از فنهای سانتریفیوژ در کنار دستگاه استفاده میشود.این فنها توسط قابی بنام حلزونی در یک طرف و یا دو طرف دستگاهها نصب و ساپورت میشوند.
بطور معمول هر یک عدد موتور دو عدد فن را توسط شفت آهنی بلند و تکیه گاههای یاتاقان میچرخاند. در دستگاههایی که تعداد فن , عدد فرد است لازم است که یک موتور کوچکتر یک فن را به تنهایی بگردش در بیاورد و این تفاوت قدرت موتور در بعضی دستگاههاست.
پک های خنک کننده داخلی یا همان پکینگها در این دستگاهها بطور نرمال از جنس گالوانیزه میباشند و بنا به درخواست خریدار قابل تغییر به چوب اشباع و یا پکینگهای پی وی سی نیز میباشند.
گستردگی تناژ تولیدی این برجها بطور معمول ودر شرکت آبران از 30 تن تا 1200 تن میباشد.
این برجها برای مناطق جغرافیایی که هوای شرجی دارند مناسب میباشند و عملکرد بهتری نسبت به انواع دیگر برجهای خنک کننده در این مناطق دارند.
عمر مفید این برجها معدل خوب و بالایی دارند.
دسترسی به فن و موتور به جهت نوع طراحی راحت و آسان است.
از معایب این برجها عدم دسترسی آسان به تشت و پکها میباشد.
همچنین در صورت پوسیدگی تشت تعمیر آن مشکل میباشد.
مشکل آب بندی درب بازدید موردی است که تقریبا همه خریداران این برجها با آن روبرو هستند. اصولا نوع طراحی دربها با کمک لولا و استفاده از ورقهای سنگین فلزی در ساخت دربهای بازدید باعث مشکلات آن میگردد.
گروه آبران با تجربه و مهارت عوامل خود این نقیصه را در برجهای سانتریفیوژ ساخت خود و برجهای تعمیری که عملیات آنها را برعهده گرفته است , برطرف نموده است.

مشخصات فنی برج خنک کن سانتریفیوژ

ABRAN GALVANIZED COOLING TOWER

فن این برج ها از نوع سانتریفیوژ بوده و همگي در كنار برج نصب مي گردند. توسط لوله هاي ً نازل این برج ها به صورت ثابت و عموما فلزي تغذیه مي گردند. كاركرد مناسب و بازدهي خوب در محیط هاي شرجي از مزیت هاي این سري مي باشد.

 

Call Now Buttonتماس